Friday, April 3, 2009

the infekted


The infekted...hurmmm dari tahun lepas lagi...aku terkene satu infection call tangan xrenti2 memicit...picit ape...picit Dslr kaki xreti duduk diam...nak masuk semua kedai camera....yang ade...hurmm berkat wabak nie aku dah kire beginner untuk photographer nie...aku guna kan name Damai_lensa pasal damai name taman yang aku duduk....lensa ialah bahasa baku untuk lens' so terjadi laa wabak the infekted infekted by dslr....dah 3 wedding yang aku dah ikut 3-3 wedding tu aku ikot koriee..http://koriee.blogspot.com heheh....dan bulan 6 nie ade lagi 1 wedding yang aku akan handle sendiri..hehe koriee..dah xnak join dah kot...hahahablogger-emoticon.blogspot.com hurm.....aku skang tengah sibuk nak buat sticky album untuk incoming customer atau prospect asyik tunjuk dalam laptop je xde feel kot..n 1 thing lagi project untuk sample custom album jenuhh gak kot nak buat.

No comments:

Post a Comment